Vides Vēstis
Viss atpūtai dabā
Dabas dati

Bioloģiski!

 

Atsauksmes, kas saņemtas par rakstu
11 mīti par elektriskajiem transportlīdzekļiem

Pievienot jaunu atsauksmi


Nosūtījis: pèteris
pirmdiena, 2014. gada 6. janvārī 13:08:17

Skaidrs, ko mēs te vēl braukājam ar tiem fosīlajiem?


Nosūtījis: Arnis Bergs (info@e-transports.org)
piektdiena, 2011. gada 16. decembrī 15:41:12

Jā, patiešām iekšdedzes dzinējiem lietderības koeficientu "aizvelk" pat līdz 50%. Izlasot piebildi, kas seko šiem skaitļiem, redzam, ka iekšdedzes dzinēja maksimālais lietderības koeficients - līdzīgi arī CO2 uz km - sasniedzams tikai vienlaicīgi izpildot vairākus nosacījumus, piem., sasniegta darba temperatūra, noteikts apgriezienu skaits minūtē. Savukārt elektromotora energoefektivitāte ir praktiski nemainīga plašā parametru izmaiņu diapazonā.


Nosūtījis: Aivars
piektdiena, 2011. gada 2. decembrī 19:22:12

Pa šoseju iekšdedzes dzinējs strādā ļoti labi, bet pilsētas režīmā tikai izplūdes gāzes pat stāvot pie sarkanās gaismas.

Daudziem pietiktu ar mazu akumulatoru 20 km


Nosūtījis: Andis Vaičulis (pacifists@inbox.lv)
otrdiena, 2011. gada 29. novembrī 17:25:08

"elektromotori ir 3–5 reizes energoefektīvāki par iekšdedzes dzinējiem, tāpēc ET enerģijas patēriņš ir mazāks;"

Šeit nu gan pārcentās, jo benzīna dzinēju lietderības koeficients ir aptuveni 30 -40 % robežās. Tad sanāk, ka elektromotora lietderības koeficients ir 120 -150 %. Kaut kā neticās.